Uppdatera!

Det är evigheter sen jag uppdaterat här. Påsken firade vi uppe i Stockholm. Jätte mysigt. Och nu är man tillbaka i vardagen igen. Kvällarna går till att plugga på just nu. Har en tenta som skall lämnas in på måndag.

Igår var hela familjen på badhuset och badade. Anton tyckte det var roligt, efter det så åt vi sushi. Sen blev det soffan och Anton somnade rätt så fort.

Anton har börjar prata mer och mer och munnen är nästan aldrig tyst. I morse stod jag och lyssnade på honom när han vaknade. Då sa han: Anton badat dagis. Nä inte badat dagis. Anton badat länge badhus. Anton går runt mycket och pratar med sig själv och det är så roligt att lyssna på honom.

Jag bjuder på ett gammalt foto på Anton. Har man ingen bil, så får man ta vad man har. I detta fall blev cykelstället en bil.

image164

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söting!

Hoppas ni hade en riktigt skön påsk!
Skolan...ja herre min ge....där är det aldrig en lugn stund...alltid något som ska läsas in.

Kram Emma

2008-03-29 @ 23:11:48
Postat av: Pia

hihi vad gulligt med cykelställs-bilen.. :-) Jag håller med dig om att det är mysigt att höra barnen prata, fast ibland kan jag önska mig bara ett par minuters tystnad. ;-)

Postat av: Emma

Det blev ett Sigma AF 70- 300/ 4-5.6 DG APO zoom macro. Så nästa vecka är det jag som ger mig ut med kameran i högsta hugg.

Kram Emma

2008-04-04 @ 15:11:39
Postat av: Annette

Hej Lotta.
Åh så gullig Anton är, tänk så stor han blivit, jag minns som igår när du berättade att du var gravid.
Hoppas allt är väl med er.
Kram,
Annette

2008-04-06 @ 13:55:16
URL: http://annetteathome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback