En rörd mamma!

Som en del kanske vet så har jag en son som är galen i filmen bilar. För ett tag sedan fick jag tag på dekorer som man kunde sätta på tapeten. Dessa går att ta bort och flytta omkring när man vill. Idag fick jag äntligen upp dem på väggen. Så vid Antons säng finns nu både blixten, bärgaren och Sally. Anton blev jätte glad. Jag tyckte att jag kanske kunde få en kram för jag satte upp dem. Så jag sa till Anton. Får mamma en kram som har satt upp blixten till dig. Jag fick en bamsekram och Anton sa tack mycket. Då blev jag rörd. Anton är så duktig på att tacka för saker han får, även när han går från matbordet. Vi har aldrig behövt tjata på honom för han gör det självmant.

image169

Kommentarer
Postat av: Pia

förstår att du är rörd. här hemma älskar mina barn också den filmen...

Postat av: Annette

Hej Lotta.
Tänka sig att Anton är så stor redan och så duktig han verkar vara, den lille raringen.
Må så gott och ha en skön vår.
Kram,
Annette

2008-05-09 @ 20:12:53
URL: http://annetteathome.se
Postat av: Maria - Magdas DT

Vilken fin layout du har på din blogg! Riktigt ljuv och vårig! Har själv en son som är galen i filmen Bilar - så jag förstår precis hur glad din son blev.

/Maria

2008-05-10 @ 21:59:15
Postat av: Annika W

Hej Lotta!
Vilka härliga bilder du tar, och snygga layouter blir det också sen! Så mycket fint att titta på! Och visst är det härligt med små killar! Vi har en som är 4! Gillar "Bilar"? -Javisst!

2008-05-10 @ 23:27:05
URL: http://annikaskreativasida.blogspot.se
Postat av: Emso

Vad gulligt av honom :o) Gillar layouten "vår älskling" nedanför jättemycket. Lycka till på scrapfebern!

2008-05-10 @ 23:38:32
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: thorold

Vad mycket fina layouter och foton! Visst är "bilar" en underbar film. Mina två killar är helt fast! Kul att du hittade till febern också.
/Pernilla TJ

2008-05-12 @ 07:12:07
URL: http://thorold.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej !
Jag undrar var hittade du dekorerna på Blixten och gänget ? jag har en liten kille på 2½ år som gillar filmen Bilar jätte mycke !
Hälsningar Lotta & Alfred

2008-05-17 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback