2009 är här!

Gott nytt år till er alla som läser här. Då var äntligen 2009 här och vi har ett nytt spännande år framför oss. Vad som kommer att hända under året det vet man inte riktigt. En sak som jag vet är att går allt som det skall så blir det tillökning i familjen. Sen skulle jag vilja scrappa mer, det är så avkopplande. Just nu håller jag på med ett projekt som skall ges bort så det går inte att visa här. Kommer jag ihåg att fotografera det innan jag lämnar ort det så kan jag visa det i efterhand. Skulle även vilja bli bättre på att fotografera och även redigera foton. Får se vad man hinner med.

Mycket har hänt sen jag skrev sist. Anton har fyllt 3 år och har slutat med napp. Vilket jag trodde skulle bli problem eftersom han gärna vill ha napp. Men vi gömde alla napparna en natt och sa att tomten hade varit där och hämtat dem och Anton köpte det. Anton tyckte tomten var snäll som kom med många julklappar. Vi har firat jul och firat nyår, så nu kan det vara skönt med lite lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Gott Nytt År, Lotta!

Postat av: JaneD

God fortsättning på det nya året, Lotta!



Ser fram emot att se dina nya alster.



2009-01-04 @ 14:47:53
URL: http://citrontimjan.blogspot.com
Postat av: ika

God Fortsättning själv!



Ja man får väl se hur det nya året blir.

Men bara att få ett barn är ju en gjädje livet ut.



Ja scrapa är helt undebart... och som du skriver..helt avkopplande.



Vi får bruka mer allvar och ha små träffar under året..



Ha det gott!



Kram Ika

2009-01-05 @ 12:25:42
URL: http://www.scrapika.blogspot.com
Postat av: Helene

En god fortsättning på det nya året till dig och din familj.

Vet vad det är att plugga och inte hinna uppdatera.

Tycker ändå att scrappa är något av det roligaste som finns.

Önskar dig ett pyssligt 2009.

kramisar

2009-01-06 @ 09:22:07
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback