Ny vecka!

Så var det en ny vecka igen. Även om jag har haft en kort dag på jobbet så har det varit full rulle. Ett besök på Mödra har jag gjort. Allting såg bra ut. Har lyckats att gå ner i vikt, inte för jag bantar men försöker hålla igen lite på godsakerna. Men sen finns det lite att ta av sen innan. man märker det mest på fingrarna då min aringar har blivot lite stora. Sen fick jag höra hjärtljuden och det är så mysigt. Har fått problem med Ischias, så har jag suttit förlänge så har jag så ont sen när jag skall gå. Blev det värre skulle jag höra av mig så skulle jag få testa på akupunktur. Kan hoppas att det går tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: ika

Nu är det inte så lålng tid kvar Lotta,men så klart har man ont här o där känns det oerhört jobbigt.

Vad skönt att allt var bra på MVC.



Nu ska jag snart köra iväg till Johanna..och känna lite på magen.



Johanna hälsar tillbaks.



Ha det bra!



Kram Ika

Postat av: Eva-Lena

Åh en bebis på G vad roligt, när är det dax?



Kram

2009-01-25 @ 08:35:46
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback