Ny vecka!

Veckan startade med att vi har studiedag på jobbet. Dagen har gått åt till att planera lite inför terminen och sen har vi haft hjärt och lungräddning. Bra att frisk upp minnet. Jag måste ha en av de bästa chefer som går att få ha. Idag kom hon förbi jobbet med en härlig bukett tulpaner till mig för jag har klarat min examen mot förskolan samtidigt som jag jobbat. Alltid lika roligt när man blir uppskattade för det man har gjort. Så det gjorde att min dag blir en extra härlig dag.



Nu på kvällen har jag sytt en ny gradin till köket. Behövdes en ny tyckte jag. Man kan inte ha julagradinen uppe hela tiden. Blev faktiskt bra. Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar denna veckan.


Kommentarer
Postat av: Maria

2009-01-15 @ 21:48:34
Postat av: Maria

2009-01-15 @ 21:48:36
Postat av: Anonym

Det är jag som har snubblat över tangenterna, sorry :-).



Den där chefen skulle jag vilja ha, vilken trevlig gest!



Kram Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback