Scrappat!

I helgen som gick fick jag scrappat en hel del. Först i Lördags var Emma här och scrappa och sen på söndagen var jag på scrappträff. Men tyvärr så var det inte bara roligheter under helgen. Elin har haft jätte problem med magen igen så igår efter jag kommit hem från scrappträffen så åkte jag till barnakuten med henne. De fick henne till att bajsa och vi rekomendationen att ta i lactulos direkt i den vanliga ersättningen i stället för den speciel ersättning som vi vi har till henne som inte hjälper till 100%. Så nu får vi testa detta. man tycker så synd om henne när hon har så ont.

Men här kommer några sidor jag fick gjort under helgen.




Kommentarer
Postat av: JaneD

Stackars liten! Jag hoppas att det snart löser sig med hennes mage så att hon slipper ha ont.



Superfina layouter, Lotta!

Postat av: Julia

Älskar det översta! Gulligt litet gryn :)

2009-06-09 @ 12:02:37
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback