Måndag!

Då var det måndag igen. Jag började dagen med att sitta på toa ett par timmar. Sen jag blev gravid har jag varit konstig i magen för ofta tycker jag. Kan det vara så att magen är mer känslig nu? Så jag fick snällt stanna hemma idag. Men jag mår mycket bättre nu och jag har ätit lite också.

Jag har fått pysslat lite. Vet inte vad jag tycker om den. Just nu känns det bara som jag måste hinna ikapp lite för snart kommer det ett underverk till till familjen och då blir det ännu mindre tid och en mer att scrappa till och om. Här kommer en layout som jag har gjort efter skissen på
Veckans skiss. Anton han tittade på den och sa sen efter en stund att han inte tyckte om det svarta som var där uppe ( det som är längst upp till vänster på layouten).



Jag har fått en ny leksak här hemma. En Silhouette har flytta hem till mig, så roligt det är. Både de vågiga cirklarna och texten är utskriven med den.

Kommentarer
Postat av: JaneD

Grattis till din nya "leksak", och grattis på födelsedagen i efterskott!

Postat av: Eva-Lena

Fin Lo. Denna bilden kommer jag i håg sedan han var liten. Du har väl visat den på bloggen förr.

Ha det gott

Kram

2009-03-11 @ 20:30:56
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Maria

Hoppas allt är bra med er och att väntan på den 4:e snart är över (kommer inte ihåg riktigt när det var). Lille Anton ska bli storebror, fy vad tiden går :-).



Kram

Maria

2009-03-11 @ 21:29:09
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback