Tiden rusar iväg!

Man kan undra vart tiden tar vägen men ändå tycker jag tiden segar sig fram. Idag är det 28 dagar till beräknad födsel. Undrar om bebisen hade tänkt att komma ut i hyfsad tid? Börjar bli rätt trött på att vara gravid nu. Men det är väl för man har så ont. Idag ringde försäkringskassan, taggad blev och var berädd på att behöva kämpa för sin sjukskrivning. Men han frågade hur det var och jag berättade hur det var och vilka åtgärde jag hade provat, så han godkände min sjukskrivning. Skönt nu kan man släppa det.

I lördags var jag hos mamma och scrappade. Fick gjort 3 nya sidor till albumet. Skall se om jag orkar fotografera dem i morgon. Är jätte dålig på att fotografera det gör jag. Måste bli bättre på det.

Sen vill jag passa på att tacka alla som skrev en kommentar om fotografierna som Jenny tog. Tack.

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart fina bilder Lotta=) Hur e det med dig? Hoppas bebisen tittar ut snart;) Sen får vi väl ta en pysselkväll när han/hon växt till sig lite=) Kasnke framåt hösten till ler KRam kram Therese

Postat av: Christer

Jesus in hell!

Inte ens en månad ... ojojoj ...

Hoppas du kommer må bra sista tiden!



Hälsa Anton och Aleks!



kram

2009-04-09 @ 14:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback