Det händer mycket!

Det händer mycket just nu eller rättare sagt att det har hänt mycket. Elin växer på och hennes två första tänder tittade fram förra veckan. Hon har upptäckt nya ljud speciellt ett ljud som passar bra när man äter brrrrrrrrrr

Min morfar skall flytta till ett äldreboende nästa vecka och det kommer bli jätte bra för honom. Det finns personal 24 timmar om dygnet, så skulle han trilla så behöver han inte ligga där så länge.

 

I onsdags träffade jag pappa som jag inte har pratat med på många många år. Men även mina halvsyskon och styvsyster fick jag träffa. Många känslor var det och är fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Jea

Hej Lotta!

Ja, tjo vad det går undan! Skönt att veta att morfar får hjälp...han har ju några år på nacken!

Kul att få träffa din pappa? Hörde att det gick livat til :) Ett minne du kommer att ha, Aleks vet jag ju inte... hi hi hi



Kramen på er alla

// Jea

Postat av: maria

naaw.. så kär hon är! Snygg ny header du har skaffat!

2009-09-25 @ 12:55:48
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback